Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásně píšete !!!!!!

0 0
možnosti

J11i23ř64í 98J53o15h61n

4. 2. 2020 14:47

Děkuji. Alespoň někdo potěší. :-)

0 0
možnosti
Foto

Nejdu s davem a to téměř nikdy, je to v životě těžší - mám své názory - snažím se o pohled ze všech stran , co mi kdo přeloží neberu nikdy jako dogma - moje práce byla analýzy - a taky to bylo moje hoby , našla jsem se v tom . Přiznám chybu, ale na zakladě logických zdůvodnění .... , to se moc nenosí...., ani to se postavit oroti většině . Navíc ono myšlení bolí :-). Přemýšlím a naslouchám starým lidem, snažim se vnímat a pamatovat si jejich životní zkušenosti .... jak se chovali k půdě, jak se chovali k vodě, jak bránili svoji domovinu naši předci, jak těžký život měli . Dějiny jsou strašně důležitá část vědění , Vidím okolo staršně moc jen povrchních lidí bez hodnot, schopností, ale i lidi co se necnachají koupit jsou slušní, vzdělaní. Krádný den pane John.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS